Ми використовуємо Google Analytics та збираємо дані для поліпшення роботи веб-сайту. Продовжуючи використання сайту, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності
Згідно з політикою Державного Департаменту США, з червня 2019 року, якщо ви їдете до США на роботу чи навчання, заповнюючи візову анкету DS160, ви повинні вказати дані своїх профілів в соціальних мережах, якими ви користувалися протягом останніх п’яти років, включаючи Facebook, Twitter, Instagram, Utube і т.д.
Це надасть уряду США доступ до ваших фотографій, локацій, дати народження, даних про членів вашої родини, попередніх адрес проживання, відомостей про здійснені вами подорожі, а також до будь-якої особистої інформації, якою користувачі зазвичай діляться в соціальних мережах.
За словами представника Державного Департаменту США, таким чином намагаються вдосконалити процес перевірок з метою захисту громадян США, одночасно сприяючи легальному туризму до цієї країни. За прогнозом Державного Департаменту США, нові правила щорічно торкнуться 14,7 мільйонів осіб, вони не стосуються дипломатів і офіційних осіб, які подають візові заявки до посольства чи консульства США.
Раніше з необхідністю надавати таку інформацію стикалися лише претенденти на візу до США з територій, контрольованих терористичними групами. Наразі такі дані вимагаються від більшості аплікантів, які прагнуть отримати не імміграційну візу, що надає право на тимчасове перебування в США.
Звісно, ви можете вказати у візовій анкеті, що не користуєтесь соціальними мережами. Проте, за словами офіційного представника Державного Департаменту США, особа що введе в оману співробітників посольства чи консульства США стосовно своїх акантів у соціальних мережах стикнеться із серйозними імміграційними наслідками.
Поки що вас можуть попросити надати лише ім’я, зазначене у ваших акаунтах соціальних мереж, хоча ще у 2017 році обговорювалась можливість вимоги паролів до відповідних акаунтів.
Тобто, з урахуванням нових вимог до претендентів на отримання віз до США усім аплікатам варто уважніше ставитися до інформації, яку Ви розміщаєте в своєму аканті соціальних мереж. У противному випадку Вам доведеться пояснювати візовому офіцеру, що Ваші фактичні особові дані радикально відрізняються від Вашого профілю в соціальних мережах лише тому, що Вам хотілося трохи прикрасити свій образ у віртуальній реальності, але навряд чи це його переконає.
З Вами зв'яжеться наш менеджер для обговорення деталей